تحویل اکسپرس

تحویل فوری و سالم محصول

پرداخت مطمئن

پرداخت از طریق درگاه معتبر

ضمانت کیفیت

تضمین بالاترین کیفیت محصولات

پشتیبانی

پشتیبانی تلفنی

کتاب Human Anatomy and Physiology نوشته Marieb و Hoehn - ویرایش دهم (2016)



شناسه محصول: 888612
موجود

کتاب Human Anatomy and Physiology نوشته Marieb و Hoehn - ویرایش دهم (2016)

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

قیمت : 10000تومان

برچسب ها :

کتاب Human Anatomy and Physiology نوشته Marieb و Hoehn - ویرایش دهم (2016)

کتاب Human Anatomy and Physiology نوشته Marieb و Hoehn - ویرایش دهم (2016)

کتاب Human Anatomy and Physiology  نوشته Marieb و Hoehn - ویرایش دهم (2016)

کتاب Human Anatomy and Physiology  نوشته Marieb و Hoehn - ویرایش دهم (نسخه Global)

ناشر کتاب: (Pearson (2016

فایل PDF کتاب به زبان انگلیسی و در 1274 صفحه است.

فایل PDF با بهترین کیفیت، به صورت تمام رنگی و با قابلیت جستجو در متن و کپی برداری از متن است.



گرافیک با طعم کیوی
دانلود جدیدترین فایل های لایه باز در پی اس دی نگار
ایران کادو
نگار سل .

خرید آنلاین


نظرات کاربران

ارسال نظر

ّّّّّّّ

کلمات کلیدی

سایر محصولات

کتاب Human Anatomy and Physiology نوشته Marieb و Hoehn - ويرايش دهم (2016)


کتاب Human Anatomy and Physiology  نوشته Marieb و Hoehn - ويرايش دهم (نسخه Global)ناشر کتاب: (Pearson (2016فایل PDF کتاب به زبان انگلیسی و در 1274 صفحه است.فایل PDF با بهترین کیفیت، به صورت تمام رنگی و با قابلیت جستجو در متن و کپی برداری از متن است.

ادامه مطلب  
Essentials of Human Antomy and Physiology 12th Edition 2017


For one-semester Anatomy & Physiology courses.Focus on the Essential What, How, & Why of Human Anatomy & PhysiologyWith the 12th Edition of Essentials of Human Anatomy and Physiology, science educator Suzanne Keller joins bestselling author Elaine Marieb in helping learners focus on the essential What, How, & Why of A&P, without getting sidetracked in unnecessary details.  Thoroughly updated with dozens of new figures, photos, and current information on medical recommendations and terminology, the 12th Edition continues to set the standard for brief, accessible one-semester A&P texts. The authors’ hallmark clear and friendly writing style has been strengthened with familiar

ادامه مطلب  
VANDER’S Human Physiology The Mechanisms of Body Function 15th Edition 2019


Eric Widmaier (Boston University) Hershel Raff (Medical College of Wisconsin) and Kevin Strang (University of Wisconsin) have taken on the challenge of maintaining the strengths and reputation of Vander's Human Physiology: The Mechanisms of Body Function. Moving beyond the listing of mere facts it stresses the causal chains of events that constitute the mechanisms of body function. The fundamental purpose of this textbook is to present the principles and facts of human physiology in a format that is suitable for undergraduates regardless of academic background or field of study.Vander's Human Physiology fifteenth edition carries on the tradition of clarity and accuracy while refining and updati

ادامه مطلب  
Wheeler’s Dental Anatomy, Physiology, and Occlusion 10th Edition 2015


Applying dental anatomy to the practice of dentistry, Wheeler’s Dental Anatomy, Physiology, and Occlusion, 10th Edition provides illustrated coverage of dentitions, pulp formation, the sequence of eruptions, and clinical considerations. The market leader, this text is used as a reference in creating examination questions for the dental anatomy and occlusion section of the NBDE Part I. This edition expands its focus on clinical applications and includes dozens of online 360-degree and 3-D tooth animations. Written by expert educator and lecturer Dr. Stanley Nelson, Wheeler’s Dental Anatomy provides a solid foundation in this core subject for the practice of dentistry.Ov

ادامه مطلب  
Seeley’s Anatomy & Physiology 11th Edition 2017


This text is written for the two semester anatomy & physiology course. The writing is comprehensive, providing the depth necessary for those courses not requiring prerequisites, and yet, is presented with such clarity that it nicely balances the thorough coverage. Clear descriptions and exceptional illustrations combine to help students develop a firm understanding of the concepts of anatomy and physiology and to teach them how to use that information. Great care has been taken to select important concepts and to perfectly describe the anatomy of cells, organs, and organ systems. The plan that has been followed for ten editions of this popular text is to combine clear and accurate descriptions of anatomy with precise

ادامه مطلب  
عنوان فارسی مقاله: قابلیت های رهبری مدیران پروژه های ساختمانی پایدار عنوان انگلیسی مقاله: Leadership competences of sustainable construction project managers


ترجمه مقاله ی قابلیت های رهبری مدیران پروژه های ساختمانی پایدارمشخصات مقاله انگلیسی (PDF) سال انتشار    ۲۰۱۶تعداد صفحات مقاله انگلیسی    ۱۱ صفحه با فرمت pdfرشته های مرتبط با این مقاله    مدیریت و معماریگرایش های مرتبط با این مقاله    مدیریت عملکرد، مدیریت پروژه و مدیریت پروژه و ساختچاپ شده در مجله (ژورنال)    مجله محصولات پاک – Journal of Cleaner Productionکلمات کلیدی    ظرفیت رهبری، مدیر پروژه، رهبری تحول افرین، ساخت و ساز پایدارارائه شده از دانشگاه    دانشکده مسکن، ساختمان و برنامه ریزی، د

ادامه مطلب  
پاور پوینت (اسلاید) Water Jet


 با سلام
فایل Water Jet یک پاورپوینت بسیار عالی در 89 اسلاید می باشد این PowerPoint بر اساس استاندارد های اصلی طراحی پاورپوینت آماده و تنظیم شده است؛ این فایل دارای طراحی بسیار عالی و چشم نواز می باشد.
شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.
لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.
محتواب برخی از اسلاید ها :
توجه داشته باشید هرگونه بهم ریختگی در متن زیر در اثر کپی کردن از پاورپوینت می باشد و در فایل پاورپوینت اصلی هیچ اشکال و به هم ریختگی وجود ندارد
Take ordinary tap water and pressurize it to 60,000 psi (4,000 bar) and force it throu

ادامه مطلب  
دانلود و خرید (Blackwell Companions to Religion) Gareth Jones-The Blackwell Companion to Modern Theology -Wiley-Blackwell (2004)


فایل پی دی اف کتاب۴۹۳ صفحه Notes on Contributors viiPreface xiiPart I Theology and . . . 11 The Practice of Faith Robin Gill 32 Biblical Studies John Barton 183 Philosophy David B. Burrell 344 Culture Charles T. Mathewes 475 Social Theory Don Browning 656 Theological Anthropology Ray Anderson 827 History William Dean 95Part II History 1118 Patristics G. R. Evans and Morwenna Ludlow 1139 Medieval Theology Stephen F. Brown 13310 Reformation Carl R. Trueman 14711 Modernity Garrett Green 162Part III Themes 18112 Trinity Bruce D. Marshall 18313 Incarnation John Webster 204 14 Redemption Esther D. Reed 22715 Eschatology Andrew Chester 243

ادامه مطلب  
THIEME Atlas of Anatomy Volume 2 Internal Organs 2nd Edition 2017


...impressive book....beautiful illustrations explained by a succinct and clear text... -- European Journal of Nuclear Medicine and Molecular ImagingStudent praise for the previous edition:"This book contains great illustrations and relevant, succinct information concerning the anatomy of the neck, thorax, and abdomen. I highly recommend this product to all students of any undergraduate or graduate level anatomy course."Features of the Second Edition:A new introductory section with an overview of the organs and discussion of embryologic developmentCoverage of the organs, by body region, reorganized and expanded by over 50%, includes more clinical applications and radiologic procedures than the previous

ادامه مطلب  
Gray’s Anatomy for Students 3rd Edition 2015


2015 BMA Medical Book Awards Highly Commended in Basic and Clinical Sciences Category! Anatomy texts just don’t get any better than Gray's Anatomy for Students! Now in its 3rd edition, this completely revised medical textbook continues its focus on just the core information you need for your anatomy courses, presenting everything in an easy-to-read, visually appealing format that facilitates study.Obtain reliable, accessible coverage of everything you will learn in your contemporary anatomy classes with expert knowledge from a team of authors who share a wealth of diverse teaching and clinical experience.Easily locate and remember specific structures. More than 1,000 innovative, original illustrations by renowned illu

ادامه مطلب  
logo-samandehi